dimarts, 19 d’abril del 2011

10 pel 23

Aquests dies, a tot arreu, apareixen recomanacions de llibres pel dia de Sant Jordi. Jo he fet la meva llista particular.
Els cinc primers són llibres que he llegit últimament i que m’han agradat. Els altres cinc són llibres que m’agradaria llegir.
La pretensió és senzilla: donar-vos alguna idea pel dia 23.

1. Els ulls grocs dels cocodrils. Katherine Pancol.
2. Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo. Albert Espinosa.
3. La caiguda dels gegants. Ken Follet.
4. Maleït Karma. David Safier.
5. Fi. David Monteagudo.

6. L’home de la maleta. Ramon Solsona.
7. L’últim dia abans de demà. Eduard Márquez.
8. Promet-me que seràs lliure. Jordi Molist.
9. La caçadora de cossos. Najat El Hachmi.
10. 1Q84. Haruki Murakami.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada