dijous, 1 de març del 2012

I amb el somiure... la revolta!

Aquest text l'he manllevat d'un mur del facebook i el vull compartir amb vosaltres:

"Deixa d'enganyar-te. "El teu" ets la causa de tu mateix: de la teva tristesa, de la teva necessitat, del teu dolor, del teu fracàs; però també ets la causa dels teus èxits, de la teva alegria, de la teva pau... L'únic culpable ets tu. Canviant la teva forma de pensar, pots canviar aquesta part negativa que no t'agrada. FES QUE EL TEU SOMRIURE SIGUI EL REFLEX DE LA TEVA ÀNIMA." 

A més, el text m'ha fet recordar la cançó de Llach "I amb el somriure la revolta". Potser no té gaire res a veure el text amb la cançó,  però la lletra és preciosa. Us en deixo un fragment:

M'agrada el riure dels teus ulls
on el reflex d'una lllum
em sembla un far en la marina.
I per la sort d'estar mig foll
jo m'imagino mariner
buscant recer en el teu somriure.
(...)
I em faré au si tu ets el vent
o seré proa de vaixell
si tu ets la dansa de les ones.
(...)
Que vull trobar amb tu el camí dels estels
per llençar els somnis contra el temps.
(...)
L'amor per descobrir-ne molt més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada