diumenge, 11 de març del 2012

Coratge

Fa uns mesos, vaig publicar una entrada que es deia "Lliçó de vida"
Aquell dia vaig assistir a un esdeveniment que em va commoure. Ara, una de les persones protagonistes d’aquell dia ens ha tornat a regalar una altra lliçó. Jo aquesta vegada no hi he assistir “en viu”, però me l’han explicada i se m’ha posat la pell de gallina.
Sovint la vida és disfressa de “crueltat” i ens fa saber que encara mana ella i que, a vegades, no podem fer gaire res per evitar segons què. Tanmateix, ens queda el coratge. Ningú no els pot prendre.
Probablement mai no llegiràs  aquesta entrada del bloc, però tant me fa. Des d’aquí et vull enviar una abraçada i demanar-te molt de coratge!

Del fons de cor treuen espurnes de coratge
Per fer més dolç i planer aquest viatge,
no han triat un camí curt o llarg
ni que sigui tan fosc i amarg.

2 comentaris: