dimecres, 15 de juny del 2011

100!

Aquesta és l’entrada número 100 del bloc. És una xifra que se sol celebrar, que es considera emblemàtica i que, en aquest cas, a mi em fa una il•lusió especial. Quan a l’octubre del 2009 vaig començar el bloc no tenia ni idea de si duraria poc o molt; no tenia ni idea de si faria moltes o poques entrades... De fet, ni tan sols sabia ben bé de què hi parlaria. Però sense donar-me’n compte he arribat fins a la que fa 100 i n’estic content.

Els que heu anat seguint el bloc ara ja sabeu què hi podeu esperar. Hi ha una mica de tot i no gaire de res: entrades sobre llibres, sobre música, sobre cinema, algun conte, algun poema... Però al cap i a la fi, d’una manera o d’una altra, totes les entrades parlen de mi: del que penso, del que sento, de les meus gustos, de les meves dèries... Que llegeixi un llibre, m’agradi i el destaqui en el bloc parla de mi: de la literatura que m’agrada, dels sentiments o emocions que em susciten aquelles pàgines... És aquell llibre el que em commou i no un altre. I això diu de mi. Que escolti una cançó, un grup, i que tingui ganes de fer-vos-la arribar, parla de mi: de les meves preferències a l’hora d’escoltar música, de les lletres que en aquell moment em diuen alguna cosa. I això diu de mi. Que en un moment de massa atreviment redacti un conte i tingui la gosadia de penjar-lo en el bloc, parla de mi encara que sigui de des de la ficció que permet la literatura.

Ja ho dic en el perfil: totes les entrades són retalls de pensaments que en algun moment, pel que sigui, m’han passat pel cap.

Dec ser vanitós, però totes les entrades m’agraden i m’agrada, de tant en tant, rellegir-ne alguna. No em correspon a mi destacar-ne cap.

I no gaire res més. Una altra vegada, agrair a totes les persones la paciència que heu tingut quan, en algun moment o altre, heu llegit alguna entrada del bloc.

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats Quim! Continua així, és molt important expressar el que penses, el que sents, el que t'agrada, el que no t'agrada, no tothom és transparent, vivim en un món de falses imatges i cada vegada se'n necessita més de gent sincera. Ànims i endavant!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats, Quim, per la teva entrada número 100!!! I gràcies per compartir una mica del que tu ets, del que sents, del que penses... Les teves entrades m'han fet venir ganes de llegir algun llibre i també m'he entretingut algun cop a escoltar alguna de les cançons.
    Segueix escrivint i fent-nos participar dels teus "retalls de pensaments".

    M. Teresa

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Quim!!! Són molt bons retalls de pensaments. Continua publicant-los de tant en tant!

    Sílvia S.M.

    ResponElimina
  4. Es meravellós que ens donis un retall d’experiències, de pensaments, de sentiment, de sensacions....simplement , que vulguis compartir-ho. En espera dels propers 100, moltes felicitats.
    Dolo, del Bages

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots (totes, milor dit) els (les, jejeje) que us heu alegrat per aquestes 100 entrades. Saber que algú llegeix el bloc anima a continuar escrivint cosetes.

    ResponElimina