dissabte, 10 de desembre del 2011

Redemption song (Cançó de llibertat)

Vells pirates em van robar
I em van vendre a un vaixell mercant,
Minuts després em van treure
Del forat més cruel, trist i humiliant.
Però les meves mans es van fer fortes
De la mà del totpoderós.
Formo part d’aquesta generació
Que es va aixecar triomfalment.
Ajuda’m a cantar cançons de llibertat.
Això és tot el que tinc:
Cançons de redempció, cançons de llibertat,
Cançons de redempció, cançons de llibertat.
Només nosaltres ens podem alliberar
De la poderosa esclavitud mental.
No temis l’energia atòmica
Doncs ells el temps no podran aturar.
Quant de temps més mataran els nostres profetes
Mentre mirem cap a l’altre costat.
És hora ja d’escriure el llibre.
És hora ja d’escriure la nostra part.
Ajuda’m a cantar cançons de llibertat.
Això és tot el que tinc.
Cançons de redempció, cançons de llibertat.

(Adaptació feta per Natxo Tarrés de la
lletra Redemption song de Bob Marley)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada