dimarts, 7 de maig del 2013

No puc deixar d'escoltar-la_03

Ja era fort és una de les cançons de Manel que més m'agraden: per la melodia, que enganxa; per la lletra que és força "enigmàtica", però que té versos que em ressonen, per no sé què més... Però aquests dies m'ha atrapat i l'escolto una vegada i una altra.




Llavors ja era fort i no perdia mai la calma
I em divertia tot i havia après a saludar-te
Content i exhibint la més radiant de les rialles,
Tocant-te com els forts: els éssers als que és impossible ferir.

No ploris nen que no sabré què dir,
No ploris nen que ets més bonic quan rius.

Llavors ja era fort i dominava les paraules
I construïa móns perfectes on no m'importava
Ni amb qui has dormit avui ni què faràs demà a la tarda,
Ni penso algunes nits...
Que ets massa semblant a qui busco per mi.

Qui gosarà sentir que el protegeix
La conca d'unes mans mortes de fred?

I el dia va arribar, aquell que amb força ja esperava.
Els que han vingut avui, demà també podran anar-se'n.
No em va caler ni un plor, ni encendre ciris a cap àngel.
Llavors ja era fort, i un fort no t'havia de perseguir...

O és que vostè no està d'acord amb mi?
Qui vol un conte trist per anar a dormir?



I construïa móns perfectes


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada