dilluns, 18 d’octubre del 2010

Un any

Avui fa un any.
Un any que comparteixo per aquí els retalls que faig dels meus pensaments. Endut per les ganes de compartir, amb tots els qui em poguessin llegir, el que més m’agrada d’allò que llegeixo, escolto o veig he creat durant aquest any 47 entrades. El ritme de publicació de les entrades ha estat irregular, però força constant. He intentat reflectir-hi, bàsicament, el meu gust per a la literatura i per a la música; i d’una manera menys intensa per a la muntanya i el cinema. La veritat és que hi disfruto molt fent-lo i n’estic content. Sense explicar gaire res de mi, sé que les entrades diuen bastant de com sóc i, indirectament, del que vaig vivint. Queda enrere un any en què m’han passat moltes coses i en què el bloc, d’una manera o altra, n’és testimoni. Amb il•lusió i ganes enceto aquest segon any de vida del bloc. Un agraïment a tots els qui em llegiu i que, de tant en tant, us animeu a dir-hi la vostra. Si en algun cas, amb alguna entrada, he aconseguit que conegueu algun músic, que hagueu llegit algun dels llibres i que, a més, us hagin agradat tant com a mi, em dono per més que satisfet.

4 comentaris:

  1. Hola Quim!
    Mira, ahir justament vaig pensar que feia un any del teu bloc i et volia felicitar per la teva constància i pel teu esforç a comentar cançons, llibres... Però tu t'has avançat. Aquí va, doncs, la meva felicitació i el meu desig que tiris endavant expressant els teus "retalls de pensaments" que també arriben als que t'anem llegint amb regularitat.
    Per cert, he acabat de llegir "La lladre de llibres" fa un parell de dies. Un llibre fantàstic de veritat, un llibre ple de tendresa i de sentiment, i també de la més crua i dura realitat. M'ha agradat moltíssim, no és d'aquells llibres que s'obliden fàcilment. Ara, a buscar una altra lectura...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Hola Quim, vull donar-te l'enhorabona per l'any de vida a la xarxa, i també animar-te a seguir, així nosaltres tindrem la sort de descobrir petites joies del teu univers privat.salut i fins aviat

    ResponElimina
  3. Hola Quim!
    El 19 d'octubre de l'any passat et deia:
    em fa il·lusió estrenar el teu blog! i ara et dic: em fa molta il·lusió felicitar-te per aquest any!
    Sigues molt feliç!
    Petons,
    Esther

    ResponElimina
  4. Ei Quim, enhorabona per aquest primer aniversari de blocaire!
    És molt interessant i gratificant llegir i descobrir els llibres, les històries i petits fets de la teva cotidionitat.
    Gràcies per ser com ets i per la teva amistat!
    Sincerament
    Jordi

    ResponElimina